Honorowy patronat nad imprezą objął Michał Jędrys

Starosta Powiatu Skarżyskiego.                                                                       Sponsorzy:
                             545px-POL powiat skarzyski COA svg                                                      hotel promien

Tapicerstwo- Dariusz Pierściński- Jelenia Góra.

Patronat medialny:
  dami  ntv kielce  ROT  tsk24  radiokielce  echo dnia  mck skarzysko  skarzysko mojeswietokrzie.pl    logo-traseo-pl-png  npm logo  white RGB  karkonoszepro

Szczytami Gór - relacja - dzień pierwszy

Michal. Opublikowano w Zespół " zdobywców"

DSC 2060Wystartowaliśmy! Co prawda z małym opóźnieniem, ale jesteśmy na trasie! Przez kolejne 5 dni będziemy starać się publikować relacje z wyprawy w trybie on-line. Piszę postaramy się, bo zasięg internetu GSM w rejonach Górskich pozostawia wiele do życzenia. W tej chwili piszę z samochodu zaparkowanego na poboczu drogi, gdzieś koło Wołosatego ;-)

Szczytami Gór - relacja - dzień drugi

P1020385Drugi dzień wyprawy - niedziela 30.06.2013 - rozpoczęliśmy bardzo wcześnie, bo około 1.00, kiedy to ruszyliśmy samochodem z Obidzy do Jaworek, skąd mieliśmy wchodzić na Wysoką. Było to nietypowe rozpoczęcie bo nie zauważyliśmy typowej przerwy pomiędzy dniami, jaką jest sen :-). Na miejscu byliśmy około 3.00 i po posiłku, spakowaniu plecaków, przebraniu ruszyliśmy na szlak. Wszystkim dawał się we znaki brak snu i zmęczenie.

Szczytami Gór - relacja - dzień trzeci

Michal. Opublikowano w Zespół " zdobywców"

P1020552Nastroje przed dniem trzecim nie były zbyt optymistyczne ze względu na padający deszcz przez dwa pierwsze dni. Buty przemoczone, kurtki, spodnie itd też. Do tego niska temperatura, ślisko itd. Dzień trzeci rozpoczęliśmy nietypowo bo pół godziny przed północą dnia drugiego :-), kiedy po 2.5 godzinach snu zrobiliśmy pobudkę bo ... Turbacz czeka. Niestety ze snu skorzystali tylko zdobywcy, bo ekipa techniczna czyli ja i Jarek, zasuwaliśmy na hotelowym korytarzu przy pisaniu relacji z dnia drugiego. Gdy skończyliśmy, zrobiliśmy pobudkę piechurom.

Szczytami Gór - relacja - dzień szósty

P1030393Nasza wyprawa się zakończyła i piszę niniejszy artykuł z domu. Ostatni szczyt - Wysoka Kopa - został zdobyty 04.07.2013 o godz 19.10, a zejście ze szlaku miało miejsce o godz 20.19. Nie było więc czasu na uzupełnienie relacji, gdyż czekała nas jeszcze długa droga do domu. Całkowity czas przejścia Najwyższych Szczytów Gór Polski wyniósł 135 godzin i 35 minut. Ale wróćmy do relacji z ostatniego dnia wyprawy.

Zespół "orłów"

Opublikowano w Zespół "orłów"

SZCZYTAMI GÓR

Relacje Wystartowaliśmy. 29 Czerwca, (roku 2013) po zbiórce i „przepakowaniach” przy Miejskim Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej, ruszyliśmy do Świętej Katarzyny. Tu krótka sesja fotograficzna uczestników i zegar wyprawy ruszył wraz ze startem „zdobywców” na Łysicę, która chętnie pozuje” do zdjęć.